Reč je o Miljani Kulić. Ona je svojevremeno radila kao konobarica, skolu je zavrsavala vanredno nakon rijalitija, usla je prvo u Maldive na TV-Hepi, a potom i u Porove, bila je jedna od najviše nominovanih, pratio je glas provokatora i lopova, igrača koji igra veoma nisko i podlo, kružile su priče da se gotovo skidala iza kamera i masturbirala dok je emisija išla uživo iz studija i to samo da bi isprovocirala svoje protivnike, ali je imala uvek dosta glasaća - zapravo nikada previše ali uvek dovoljno da je održavaju "rijaliti" živom, i pojavljivala se kao "neko iz naroda", svojevremeno je bila fanatik Grand šoua, da je u Americi verovatno bi postala neka od onih tzv. grupi devojaka, ovako je obuzeta tom pomamom često maltretirala neke od predstavnika tzv. grand zvezdica, dolazila im na kuću i dobijala sudske zabrane prilaza, da bi na kraju dobila dete u rijalitiju i pritom završila u Zadrugi 2, sve sa bebom i majkom, među svim tim kulturkapitalistima lake zabave, mada, istina, dosta je ljudi iz Parova, onih najboljih, doslo u zadrugu, ali meni je to nekako odurno, kao kad velike produkcije preuzmu male, mada su Parovi u jednom trenutku postali "sigurna kuca" otpadnika od rijalitija, koji su se tamo jadali i ogovarali velike korporacije, a što im je udahnulo novi život i povratilo ih velikim kućama. Zapravo, ono što je Pink pokrenuo Zadrugom 2, Marić je već postigao sa Parovima 3 i 4, ali Mitrovicu to nije išlo u glavu, on je od rijalitija pravio holidski studio (sve pod izgovorom da pravi neku novu formu nekakvog "imaginarija", dok je zapravo bila reč o klasičnom filmskom studiju koji je već šezdesetih godina prošlog veka izašao iz mode, ali ga je Mitrović naglo aktualizovao kao nekakav istorijski imaginarij, verovatno na foru Zapadnog sveta (u pitanju je istoimeni film), ali to je već viđena i ofucana priča i zato Zadruga 2 nije nikada izašla iz senke svoje sestre-prethodnice - Farme), što je jedna prilično zastarela varijanta, dok je Marić od rijalitija pravio ozbiljne političke tok-šou emisije, što je bilo za respekt svoje vrste . A to je velika razlika. Naravno, sve što je dobro ne može dugo da traje, postaje smetnja sistemu. Ne radi se ovde samo o prodaji, zapravo, i dobra prodaja je umeće, ona se izmišlja i najčešće je izmišljaju ljudi iz radničkih i nižih staleža, jer oni dolaze iz tog miljea i brane te vrednosti, tako da to nije baš jednostavna priča: prodaja. Treba pogledati i drugu stranu cele price, moguće da bi takvu devojku godinama držali pod lekovima i sedativima, ko zna šta joj sve ne bi radili, ona jeste lepa i atraktivna, brzo se ugoji, ali i smrša, u poslednje vreme je počela nabacivati i plastiku na sebe, ali to je cena slave i domet usmeha kome ona teži, svesna svojih nedostata i potrebe da sebe osvezi novom ponudom publici, ali nesvesna svojih stvarnih potencijala i svoje subverzivnosti, ali svakako, jeste neko ko ima nekakvog subverzivnog potencijala u sebi, ali o tome niko ne pise, jer nikom nisu potrebni takvi ljudi, tj. zene, borci pre svega. Naravno, njen problem je bila izuzetno konzervativna majka koja je na kraju od nje i napravila rijaliti zvezdu, umesto da postane ono što je bila, jedan subverzivan potencijal rijalitija, ona je imala trenutaka, za sebe, kad je tvrdila da će se ponovo vratiti kelnerisanju i da je ona svesna da za nju nema mesta u rijaliti svetu, ali onda se, iznenada, u petoj sezoni Parova vratila sva preporođena, sigurna u sebe kao u rijaliti igrača i otada je krenula njena storija ka usponu u rijalitiju, u 6. sezoni Parova je dobila dete i primorala produkciju da je istera, što je bio najsramniji postupak produkcije prema nekom rijaliti igraču otkad je rijalitija, ali je ona to iskoristila da uđe u Zadrugu 1, moguće da je sa njima imala sličan dogovor pre ulaska u Parove 6, a što samo govori koliko su Parovi postali povodljivi, a moguće i da su namerno pristali na to da budu prethodnica Zadrugi (Možda bi neko istraživačko novinarstvo moglo da se bavi i tim problemom, a ne da o tome pišemo mi koji smo puki laici u toj stvari), kao sto je Marić na kraju postao Vučićev piun. Kakve su rasprave bile u igri mi to ne znamo, ali je jasno da su Parovi od 5. sezone bili kolonizovani od strane Pinka (onima koji prate Zadrugu 2 i njenu strukturu je to više nego očigledno, ali zašto o toj očiglednosti ne pišu novinari, jer ono što je očigledno nije slučajno) i samo je bilo pitanje kada će Zadruga 2 sve to da naplati, ali ono što niko od njih nije shvatio, bilo je i to da su Parovi svoj vrhunac doživeli u 3. i 4. sezoni, i to upravo zahvaljujući tome što su povremeno uspevali da napuste formu rijalitija i da se usmere na stvarna životna pitanja. Bez toga nema ničeg dobrog, pa ni rijalitija, to je ono što Mitrović "kao" ne zna, jer taj rijaliti bi zaista bio nešto skupo... Sloboda košta i obično se plaća životom...
Коментари
Постави коментар